Terrassa, Escola Maria Auxiliadora (salesianas) taller de Scrabble 5è i 6è, 2019

Terrassa, escola Maria Auxiliadora, 100 alumnes de primària de les salesianes de Terrassa han participat als tallers de Scrabble.Una maratoniana jornada de Sant Josep on els dos cursos de 5è i els dos cursos de 6è han gaudit amb atenció les explicacions dels monitors de Scrabble Escolar i dels seus professors totalment implicats amb l’activitat.
Ivan ,Iolanda,Susanna i Julio,ens veurem a la Gran Final del 4 de maig al Centre Civic Sant Jordi Ribera Baixa del Prat de Llobregat
Tota la informació a www.scrabbleescolar.cat i www.fiscrabble.cat

i recordeu….
Si vols entrenar…. i ser una campió o campiona, no ho dubtis…
Registra’t de franc, juga en línia, des de qualsevol dispositiu: www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble
No oblidis posar CATALÀ al teu perfil, i jugaràs sempre gratuïtament en aquesta llengua! I troba les respostes als reptes i recursos i notícies de l’scrabble en Català.