Reportatge de Castelló Comarques, IV Campionat de Scrabble Escolar en Valencià 3r-4t ESO 2019

TOT A PUNT!
Segona jornada, continua la Festa de les Paraules… Castelló seguirà essent el centre de l’Scrabble en Català, 196 alumnes cercant plaça per la Gran Final de Barcelona.

Quan les il·lusions es converteixen en realitat i l’idioma és el nexe d’unió, de trobada i d’enteniment, i sobre tot de cohesió social, en un ambient lúdic, en un entorn magnífic: el Palau de La Festa de la ciutat de Castelló.

196 Alumnes de vuit instituts de comarques de Castelló, i un d’ells de Sagunt (València).

Les tres rondes s’han succeït de forma continuada i dins dels límits de temps establerts, 15 minuts per parella i 15 tirades cadascuna d’elles…

FELICITEM A LES TRES PARELLES GUANYADORES

La classificació general ha quedat de la següent manera:

Podríem fer un reportatge més llarg però aquest any les televisions de À PUNT i TVE han fet uns resums a la mida de l’espectacularitat de les finals, justa mesura i justícia a la feina de tota una temporada, tant dels organitzadors com dels alumnes que s’han preparat per a aquest esdeveniment.

Molt agraïts a À PUNT pel reportatge i per la difusió! Gràcies als artífexs Enric Tena i a José Ibáñez, sou uns cracs!

El IV Campionat de Scrabble Escolar en Valencià, a Castelló ens deixarà moltes sensacions, moltes il·lusions i moltes imatges, les principals dedicades als veritables protagonistes, els alumnes.
En aquest reportatge TVE de la Comunitat Valenciana plasma l’espectacle de la Festa de les Paraules al Palau de la Festa de Castelló. Gràcies, Paula Varela.
Amb les encertades declaracions de Joan Doñate que, juntament amb Maite Oliver, són els impulsors del projecte a Castelló.

Ens veurem a Barcelona el 18 de maig de 2019 a partir de les 10,45 a la Lleialtat Santsenca, al carrer Olzinelles, 31!