Prèvia Sabadell 5è Torneig de Scrabble Escolar de 2016

20 parelles de quatre escoles han participat en el cinquè Campionat Escolar de Scrabble de Sabadell en un ambient distès i ple de il·lusió com es correspon a una final prèvia d’on han de sortir els finalistes per arribar a les Grans Finals.Els alumnes més joves de la competició que s’han presentat aquest any sorprenen pel seu nivell i coneixement, els tallers realitzats en els centres sempre redunden en bons resultats i en una fluïdesa de la prèvia molt envejable.

L’escola Sant Nicolau ha estat la guanyadora col·locant 4 parelles dins de les 10 primeres que representaran al centre i a la ciutat el 12 de març al Prat de Llobregat a partir de les 10 del matí a l’Escola del Parc.Tambè un reconeixement a l’escola Creu Alta amb la parella Paula i Aina en segon lloc i a l’escola amfitriona Nostra Llar (amb una sola parella representant) en tercer lloc i com no a l’escola Diví Pastor que amb dues parelles estaran al Prat.Donem les gràcies a la direcció de l’escola per permetre realitzar la final a les seves instal·lacions també a l’AMPA per la seva col·laboració especialment a Joan Esteva i al Projecte Ciutat i Escola veritable impulsor d’aquest projecte a la ciutat amb l’organització de Scrabble Escolar i la col·laboració de la Federació Internacional de Scrabble en Català.

Baixa’t totes les fotos que t¡agradin del campionat