Prèvia 6è Taller de Scrabble Escolar el Prat 2013

Primària

Secundària

IES Ribera Baixa Enguany tornen a representar amb dedicació l’institut, sota la supervisió i l’entusiasme de Margarida Gener. Els alumnes han jugat a les instal·lacions del Centre Civic Sant Jordi Ribera Baixa, els dimarts de 17 a 20 hores, aconsellats pels membres del Club de Scrabble del Prat de Llobregat.

CEIP Pompeu Fabra 50 alumnes han rebut al Centre Civic Sant Jordi Ribera Baixa les indicacions i consells escrablístics dels membres del Club de Scrabble del Prat, amb la participació conjunta de membres de la Federació Internacional de Scrabble en Català.

IES Salvador Dalí  26 alumnes de 1r d’ESO, sota la supervisió de Lurdes Bañón, han gaudit dels consells dels membres del Club de Scrabble del Prat, i de membres de la Federació Internacional de Scrabble en Català, a fi de representar l’institut a la final del 25 de maig amb molt d’èxit.

IES Estany de la Ricarda 24 alumnes de 1r i 24 de 2n de secundària han iniciat el VI Taller de Scrabble Escolar del Prat, sota la direcciò de Joan Doñate, al capdavant d’una de les escoles pioneres de l’activitat escrablística. Aquesta vegada hem tingut la presència de les càmeres de TV3, que han realitzat un magnífic reportatge emès al programa Info K.