Ja preparem el IX Campionat de Scrabble escolar dels Països Catalans, que enguany començaran els tallers a mitjans de setembre. Mantenim amb molt entusiasme el País Valencià, amb tallers i campionats a Elx i Castelló.

A la darrera convocatòria vàrem arribar al voltant de quatre mil alumnes, des de 5è de primària fins a 4t de secundària, de 20 municipis, sumant una seixantena de centres d’ensenyament, que van participar en les activitats que conformaven el VIII Campionat de Scrabble Escolar en català dels Països Catalans, arribant a les tres grans finals uns 350 alumnes. Van ser vencedors, en la categoria de 5è-6è d'EP els representants de l'Escola Nostra Llar (Sabadell), a la categoria de 1r-2n d'ESO, les guanyadores eren de l'IES Gilabert de Centelles (Nules, Castelló) i a la darrera categoria, de 3r-4t d'ESO, les representants de l'Escola Santa Marta (L'Hospitalet de Llobregat).

A mida que anem confirmant les dates i seus de les diferents prèvies i finals del Campionat d'enguany, s'aniran inclouent en aquesta web.

Per a qualsevol informació o interès en els tallers (aquests es realitzaran de mitjans de setembre fins a març), contacteu amb nosaltres mitjançant el correu electrònic: info@scrabbleescolar.cat

Informació de contacte

Contacte amb nosaltres. Utilitza el formulari per a una resposta ràpida.

Correu: info@scrabbleescolar.cat

Formulari de contacte

Tots els camps són necessaris

2015 © CREOWEBS. Diseñamos y creamos