El Prat Gran Final 5è-6è del VI Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans, 2015

Es presentava com un plàcid matí endormiscat i primaveral, solcat pels sobtats nyics de les voliors d’orenetes. Amagant expectacions i emocions, el calendari associava el 18 d’abril al penúltim dia de la setmana, un dissabte que s’anunciava ben especial. Perquè a les espaioses i modernes instal·lacions de l’Escola del Parc del Prat de Llobregat, més de vint-i-cinc taules i dues-centes cadires, l’equip informàtic i de so, cartells i plafons enrotllables, amb tots els detalls, estaven endreçats per a rebre els alumnes de 5è i 6è que millor havien destacat en el joc de les cent fitxes i dues-centes vint-i-cinc caselles de l’Scrabble.

VÍDEO   Col·legi Montserrat      4t sec         Cerdanyola del V.  2-12-2014

BARCELONA

Escola IPSI                                           25 Alumnes de 1r i 2n d’ESO

Escola el Polvorí                                  50 Alumnes de 6è de Primària