Elx, 1r Cicle, 4t Campionat escolar valencià de Scrabble 2018-2019 (1r-2n d’ESO)

4t Campionat escolar valencià de Scrabble 2019
1r cicle (1r-2n d’ESO)

100 Alumnes de 5 centres en aquesta 1a jornada del  4t Campionat

IES Misteri d’Elx, IES José Marhuenda, IES Cayetano Sempere, IES Severo Ochoa, IES Sixto Marco.

Josep Enric Escolano, President de l’Associació El Tempir presentant l’obertura de l’acte.

CAMPIONS 1r cicle (1r-2n d’ESO)
1r Lloc Ízan Cánovas i Daniel Velasco de l’IES Misteri d’Elx
2n Lloc Sheila Belhemini i Leyre Justiniano de l’IES José Marhuenda
3r Lloc Juan Antonio Quílez i J. Àngel Verdú de l’IES José Marhuenda

Felicitem als primers classificats i a tots els participants per la seva gran esportivitat, en una jornada de Scrabble lúdica i divertida on ser partícip representava atresorar experiència per la próxima temporada, doncs per alguns d’ells era el seu primer Campionat de Scrabble.

Donar les gràcies també a l’Associació El Tempir amb en Josep Enric Escolano al capdavant per la gran feina duta a terme al Sud del Pais Valencià.

I, és clar, als professors i tutors per la seva implicació en el projecte.

Barcelona, Altafulla, Prat de Llobregat, scrabble, escolar, català, Països Catalans, Gran final
Cartell de les grans finals del X Campionat de Scrabble escolar en català dels Països Catalans