Elx, 5è Campionat valencià de Scrabble escolar 1r-2n d’ESO, 2020

Avui a la Nau de la Innovació, situada a l’edifici Innova de la UMH.

s’ha tornat a celebrar un dels esdeveniments més esperats dins de l’àmbit de l’scrabble escolar en català .El campionat de primer i segon de l’ESO. Uun centenar d’alumnes de quatre instituts del Baix Vinalopó s’han enfrontat de la manera més constructiva i inclusiva possible, construint paraules i sumant punts

En un ambient festiu no exempt de nervis per ser la primera vegada a participar de molts d’ells. S’han desenvolupat les quatre rondes generant diverses alternatives en les corresponents classificacions i millorant les mitjanes de punts a mesura que apreníem les normes i les diferents maneres de col·locar paraules que fora de context ens semblen inversemblants.

Els alumnes, ben concentrats! Èxit de participació en el 5é Campionat escolar valencià de #Scrabble que organitza El Tempir amb la col·laboració de @ScrabbleEscolar, la UMH i Aj. d’Elx. Juguen i amplien el seu lèxic en valencià. #AlSudEnValencià #AprenenJugant #EstimaPelValencià.

L’scrabble és emoció, és rauxa, és passió … per l’idioma i quan guanyes una partida a rivals de nivell es desbordaaaaa …. enhorabona…

I tots s’han emportat un premi, una medalla commemorativa de l’acte.

.Alguns comprovaven la realitat i consistència i a altres se’ls il·luminava la cara amb un somriure avui el més important era participar alguns alumnes per primera vegada, però han vist que les possibilitats són immenses-

I han arribat les classificacions i els primers llocs.

Quatre rondes poden fer variar les posicions equilibrant amb mes encert l’estar en podi o no.
I aqui tenim les tres parelles que han quedat en els primers llocs

1r Lloc Lluís Chimeno i Oscar Díez de l’IES Misteri d’Elx
2n Lloc Marc Macià i Javier Hern’andez de l’IES Severo Ochoa
3r Llodc Núria Sarganella i Núria Pèrez de l’IES Marhuenda

JUGANT TAMBÉ APRENEM A ESTIMAR LA LLENGUA

Felicitem a tots els participants en especial als guanyadors. També a l’organizacion d’el Campionat en un lugsr tan adequada la Unversitat Miguel Hernàndez, futur gresol, dels alumnes que avui jugaven i defensaven l’idioma en la nau Innova.
Agrair també de manera efusiva la dedicació de l’Tempir i al seu president Josep Enrich Escribano en l’organització d’aquests esdeveniments culturals en el Baix Vinalopó, Alacant, País València.

#scrabbleencatala #scrabblecat #scrabble

organitza El Tempir amb la col·laboració de @ScrabbleEscolar, la UMH i Aj. d’Elx. Juguen i amplien el seu lèxic en valencià. #AlSudEnValencià #AprenenJugant #EstimaPelValencià#scrabbleescolar #scrabblecat #scrabbe