Elx , 2n Cicle, 4t Campionat escolar Valencià de Scrabble 2018-2019 (3r i 4t ESO)

90 alumnes de 2n cicle (3r i 4t de l’ESO) s’han trobat per jugar amb les paraules en una 2a jornada de Scrabble a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Moments del 4t Campionat Escolar Valencià de Scrabble 2019
2n Cicle (3r-4t d’ESO)
Imatges de les finals prèvies d’Elx. Concentració i sana competició, l’idioma és una eina de comunicació i d’integració…

Classificació 2a jornada. 90 alumnes de 2n Cicle (3r-4t d’ESO) competeixen a Scrabble en el marc de la Nau de la Innovació de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.
Campions
1r Lloc Andrés Rodriguez i Juan Antonio Salinas de l’IES Misteri d’Elx.
2n Lloc Carlos Picó i Paco Ibarra de lIES lAssumpció
3r Lloc Fabián Dànchez i Anderson Felia de l’IES José Marhuenda
Els primers classificats poden accedir a les Grans Finals del X Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2019, del mes de maig a Altafulla i Barcelona

Agraïm a professors i tutors l’ajuda en l’arbitratge durant el Campionat i la seva tasca per l’idioma, en trobades on la companyonia, l’esportivitat i la integració són valors inherents a l’Scrabble.

Valors que, des de Scrabble Escolar i la Federació Internacional de Scrabble en Català, promocionem tant en l’àmbit lingüístic dels Països Catalans com en les Competicions internacionals.

Barcelona, Altafulla, Prat de Llobregat, scrabble, escolar, català, Països Catalans, Gran final
Cartell de les grans finals del X Campionat de Scrabble escolar en català dels Països Catalans

tota la informació a www.scrabbleescolar.cat www.fiscrabble.cat