El Prat de Llobregat, IES Ribera Baixa, 1r, A-S, d’ESO, 2017-2018

El Prat IES Ribera Baixa ,1r A-S d’ESO, 2017-2018
Per primera vegada l’IES Ribera Baixa entra al Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans a la categoria de 1r i 2n de l’ESO en aquesta ocasió les aules A i S, uns 60 alumnes han fet presa de contacte del joc en directe, alguns d’ells provinents d’altres escoles de la ciutat ajudaven als menys experts en el desenvolupament del joc.

Agraïm a la coordinadora del cicle de primer la Silvia Velez les facilitats aportades i com no als tutors, Laura i Miquel … i a tots els alumnes que amb la seva predisposiciñon i bon ambient el taller se’ns ha fet curt.
Registra’t de franc, juga en línia, des de qualsevol dispositiu: www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble
No oblidis posar CATALÀ al teu perfil, i jugaràs sempre gratuïtament en aquesta llengua! I troba les respostes als reptes i recursos i notícies de l’scrabble en Català.
També podeu jugar per ordinador amb el CATAMOTS www.catamots.cat
#scrabblecat #scrabbleencatalà #escrable