El Prat Gran Final 5è-6è de primària del IV Campionat de Scrabble escolar dels Països Catalans 2013

IV Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans (2012-2013)

Ja s’ha celebrat la IV edició de les Finals de primària i secundària del Campionat de Scrabble Escolar en Català!

Més de 2000 alumnes d’una trentena de centres escolars de primària i secundària del Prat de Llobregat, Castelldefels, l’Hospitalet de Llobregat, Barcelona, Sabadell, Cerdanyola del Vallès, Eivissa i Badalona hi han participat!

A la secció d’Imatges i Vídeos es poden veure vídeos de les Finals de primària i secundària!

La IV edició de les Finals Escolars de Scrabble Escolar en Català (de primària i secundària)va tenir lloc el dia 25 de maig, al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa, ubicat al carrer Dolores Ibárruri 45, al Prat de Llobregat.

• El mateix dia van tenir lloc les dues finals:
    • per a 5è i 6è de primària, de les 10.00 a les 14.00,
    • per a 1r i 2n de secundària, de les 16.00 a les 20.00.
  • El sistema de joc és per parelles, a 12 minuts de temps per parella en una ronda, fins a un màxim de 10 tirades per parella, en taules de dues parelles.
  • Són tres rondes i se’n sumen els punts (victòries i empats) acumulats. Com a criteri de desempat es fa servir el diferencial, és a dir la diferència de punts scrabble (punts scrabble a favor menys punts scrabble en contra).

Primària:

1r lloc: Sergio Torres Benito i David Prada Ramírez – Sant Ferran – Castelldefels

2n lloc: Jan Quintana i Blanca Quintana – A. P. Sant Nicolau – Sabadell

3r lloc: Xavier Mariano González i Valentín Casagrande – Josep Guinovart – Castelldefels