El Prat Gran Final 1r-2n de secundària II Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2010-2011

SECUNDÀRIA

Ares Ramos  i Alba Collado de 2n, de l’Institut Les Marines (Castelldefels), amb 504 punts, van ésser les guanyadores. Andrea García i  Alejandra Jiménez de 2n, de l’Escola Frangoal  (Castelldefels), amb 444 punts, van ocipar la segona posició, i Paula Díaz Núria Gil de 2n, de l’Institut Les Marines (Castelldefels), amb 369 punts, van ocupar la tercera posició, en una final molt ajustada i plena d’emoció fins a l’última tirada.

Alejandra Jiménez va repetir posició, car l’any passat va ocupar també el segon lloc, els guanyadors havent-se decidit a l’última tirada, on l’Ares i l’Alba van assolir una puntuació superior.

El col·legi campió del 2011  en aquesta categoria va ésser l’Institut les Marines. La parella guanyadora en va  recollir la copa.

A continuació us en presentem la classificació general: