El Prat de Llobregat, Escola Nostra Senyora del Mar-Garcia Lorca, 1r-2n d’ESO,2017-2018

Per primera vegada el col·legi Nostra Senyora del Mar del Prat de Llobregat, participarà en el Campionat Escolar de Scrabble, la impulsora de la iniciativa ha estat la tutora de 2n, l’Andrea Ufano.
L’experiència ha estat tot un repte i un cop superats els primers minuts de sorpresa, els alumnes han demostrat un bon coneixement no només del joc de l’Scrabble si no tambiém de vocabulari i l’hora i mitja a transcorregut entre scrabbles i resolució dels habituals dubtes de la normativa i puntuació de les jugades.
Tenen un bon planter de jugadors es farà difícil la eleccuiób de les parelles que hagin de representar a l’escola a la, IX Gran Final de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2018

Segueix-nos a www.scrabbleescolar.cat i www.fiscrabble.cat
Si vols entrenar….i ser una campió o campiona no ho dubtis…
Registra’t de franc, juga en línia, des de qualsevol dispositiu: www.mindsportsacademy.com/ca/scrabble
No oblidis posar CATALÀ al teu perfil, i jugaràs sempre gratuïtament en aquesta llengua! I troba les respostes als reptes i recursos i notícies de l’scrabble en Català.
També podeu jugar per ordinador amb el CATAMOTS www.catamots.cat
#scrabblecat #scrabbleencatalà #escrable #scrabble