Barcelona, escola,Mare de Déu dels Àngels Secundària 1r-2n d’ESO 2020

Circuit de Scrabble al gimnàs, una setantena de pares i alumnes han participat en aquest primer taller, on han pogut gaudir de les tres modalitats del joc, Tauler Gegant a terra, teuler vertical amb partides duplicades temàtiques i com no, partides clàssiques a les taules.
Premis per a les millors postals i sorteig de dos jocs de Scrabble entre tots els nens participants…

Una altra modalitat per escollir representants per a les grans finals Una matinal i alhora taller on pares i alumnes segueixen tot el circuit jugant a Scrabble, una activitat familiar a la mida de cada centre.

Una perspectiva diferent de l’animada matinal de scrabble, un taller que va fer les delícies de les famílies i dels alumnes participants.