Altafulla, (Tarragona), prèvia 3r Campionat de Scrabble Escolar 2018

Prèvia, 3r Campionat de Scrabble Escolar d’Altafulla 2018
El Casal La Violeta d’Altafulla acull aquest divendres, 2 de març, la fase prèvia del Campionat Escolar d’Scrabble en català. L’equipament municipal serà la seu de la prova, on hi participaran parelles de les dues escoles del poble —La Portalada i El Roquissar—, adreçat a alumnes de 5è i 6è de Primària. Els guanyadors representaran els centres altafullencs a la Final dels Països Catalans del 14 d’abril, al Prat de Llobregat.

a La Violeta té lloc la fase classificatòria del Campionat d’@ScrabbleEscolar dels Països Catalans, amb alumnes de les escoles La Portalada i El Roquissar. Els guanyadors aniran a la Gran Final del Prat de Llobregat. Endavant cracks! https://t.co/YCltuluQs5

El Club Scrabble Link duu a terme sessions informatives per posar en pràctica el vessant més tècnic de l’activitat, que cal combinar amb l’enginy, un lèxic ampli i molta agilitat a l’hora de configurar paraules com més llargues millor amb les lletres que es disposen en cada fase del joc. Altafulla escull aquesta setmana els seus representants a la prova gran, i el mes d’abril serà el focus d’atenció d’una activitat amb cada cop més seguidors al territori.