Altafulla. Gran Final de Secundària 1r-2n, X Campionat de Scrabble Escolar 2019

Prop d’un centenar d’alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat  en el campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans a Altafulla.

Les classificacions han quedat així:

1r Lloc Martí Roè i Albert Ramírez, IES Pere Calders de Cerdanyola
2n Lloc Elena Cheche i Mar Simón, IES Álvaro Falomir d’Almassora (Castelló)
3r Lloc Cèlia Barahona i Mar Morató, Escola Sant Ferran de Castelldefels (Barcelona)

Com cada any el nivell desenvolupat a les partides és molt alt, sobretot en les primeres taules superant estadístiques de puntuació.
Han quedat 6 escoles de 4 ciutats diferents empatades a tres victòries però per la diferència de punts només tres han quedat en els primers llocs: 6a posició Santa Marta de l’Hospitalet, 5a Sant Ferran de Castelldefels, 4a IES Pere Calders de Cerdanyola del Vallès. Escassos 40 punts per haver aconseguit podi.

Menció especial
1r Lloc Martí Roè i Albert Ramírez, IES Pere Calders de Cerdanyola
1314 punts en tres rondes de 12 jugades per partida, 450 punts de mitjana per partida i dos scrabbles a cada enfrontament… uns fenòmens que van començar a 5è-6è de Primària a Sabadell. L’any vinent pugen de categoria i s’enfrontaran amb els més veterans de 3r i 4t d’ESO.
Han lliurat els premis, el director de l’IES Altafulla Jose Luis Garcia, la Vicepresidenta del club de Scrabble Altafulla Link, Lola, i la Presidenta de la FISC – Federació Internacional de Scrabble en Català, Cristina Bassóns.

Sempre, sempre reconeixement molt especial pels professors i tutors que impulsen aquesta activitat als seus centres escolars i els donen suport a les prèvies i finals.
En aquesta ocasió, han vingut de Nules i Almassora (Castelló), de l’Hospitalet de Llobregat, de Castelldefels, de Barcelona, de Sabadell, de Cerdanyola del Vallès, d’Altafulla (Tarragona)…

I tothom va tenir un premi-record d’aquesta X Gran Final de Scrabble Escolar en aquesta categoria.
Agraïm a la Regiduria d’Educació i a l’Ajuntament d’Altafulla la seva implicació en aquest projecte lúdic i educatiu i posar a la ciutat en el centre de l’Scrabble Escolar.

Una part d’aquest campionat s’ha dut a terme amb el finançament de la Junta d’herències de la Generalitat de Catalunya.

Els acompanyants de les parelles participants, pares, germans, oncles, avis… també han pogut practicar Scrabble a les taules habilitades.

També ens ha visitat la televisió TAC12 TV.

Feu un comentari